17.12.06

Blin! vol 2 ehk mida mina mäletan...

Mälestused on kustumatud. Salvestunud mälestused siis.

Pimp my Liis aktsioon õnnestus väga hästi. Inimesed ei tundnud Nadjat mite äragi. Kui siis hääle järgi. Peo lõpu poole (nagu ma kuulsin) omandas mu kallis sõber muidugi eksimatult Liisulikud jooned, mida ei peida ükski meigikiht ega kontsaking.

3 Pitsi ja Tuttu aktsioon õnnestus samuti suurepäraselt. Olgem ausad - pidu jäi minu jaoks lühikeseks, aga õnneks suutsin omal jalal (küll viimasel minutil, aga siiski) takso peale suusatada. Kuna mul õnnestus kaotada kingapaelad, siis tuli käimisele loominguliselt läheneda.

Tantsimist ma ei tahaks mäletada, aga mäletan. Kus on õiglus? Miks? MIKS? Olevat kole olnud, aga nalja sai kõvasti. Polka .... jaaaaa. olid ajad...

Käisin just Hiinalinnas tükke kokku panemas. OI BLIN! Nii palju küsimusi!!! Millal me ükskord ajud pähe võtame ja inimeseks saame? Ah?

Siiralt,
teie Koomajoodik.

11 kommentaari:

nadja ütles ...

Don't Panic Image Recall @ Tainachaun. Ja suureks me vist ei saagi. Ja varsti ei saa neid idiootsusi nooruse kaela ka ajada!

Anonüümne ütles ...

kui te olete nüüd oma hädaldamise lõpetanud siis... tuletaks meelde ühe tähtsa tõsiasja: kõigest hoolimata on elu lill!

muhahaa. ja mina mäletan kõike, niiet mul on täielik õigus seda öelda.

nadja ütles ...

einoh. keegi pole ju öelnud, et elu lill ei ole:) täna lihtsalt on ta siuke veits kuivanud karikakar.

nadja ütles ...

ja Piia - 3 pitsi?? no tegelt nohh...khmm..

[kaija] ütles ...

olge õnnelikud, et mina sellel peol ei olnud ja fotograafi ei mäginud, sest mulle meenub viimati karl & friends aktsioon oiul, kui järgmistel päevadel häbenesid andu ja jaanika omal silmad peast. andu ütles, et ega ma neid pilte ju ei avalda, kui ta poliitikasse läheb (haa!) ja jansa hoiab madalat profiili, et mind mitte vihaseks ajada, gaad help! lett dhe bläkmeiling bigin

naerdes vasakule ära (muhaaahaa)

Anonüümne ütles ...

No tegelt on ju nii, et kõik aeg-ajalt joovad ja teevad rumalusi ja traumeerivad kaaskodanikke.
Mis uudis see purjus Liis niiväga ikka on. Ei saanud ju olla hullem sellest kogemusest kui Liis omal sahtli tühjaks kukkus ja mind salakavalalt Pange sööma vedas.
Ma siiamaani ei saa Panges käia näiteks. Koguaeg viirastub see Liisi meelas joodikunaeratus :)
Et siis jooge terviseks ja hoidke oma hambaid!

nadja ütles ...

no see hambakaotus oli puhas õnnetusjuhtum. ei saa alkoholi süüks ajada. minuga lihtsalt juhtub. ja sinu nägu, kui am sulle esimest korda hambutult naeratasin, oli lihtsalt seda hammast väärt...

Anonüümne ütles ...

Minu nägu oli tingitud geneetilisest kretinismist :) Oleks mu isa näiteks tuumafüüsik, siis ma oleks sulle siiralt näkku naernud. Aga sedasi...
Good thing we were not dating :)

nadja ütles ...

jah. jumal hoidku selle eest.

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
piiiia ütles ...

Mind JUBEDALT huvitab, mis Siiri siin ütles!