17.10.06

Kuidas ma Hiinalinnas Charlie ingleid vaatamas käisin...

...ehk lugu Liis the Remondiwuman Kindelist.

Kõik algas sellest, et Liis, enast tundes, mis on iseenesest juba väga suur pluss, kutsus mu appi köögikappidele katet kleepima.

Kuna ma väga üleüldse tööd teha ei armasta, siis võtsin brigadir-töödejuhataja ülesanded enda peale. Liis hakkas mõõtma. Tore on vaadata keskendunud inimest ja ma sain seda kaua teha, sest mõõtmine on NII raske ja aega nõudev töö. 62x82cm paberile joonistada on lausa üle mõistuse. Kuna mulle tundus, et kõik kulgeb köögis plaanipäraselt, läksin teise tuppa Charlie inglite filmi vaatama. Väga põnev oli. Kui ma suureks saan, siis hakkan ka kontsakingadega mööda seinu jooksma!
Tagasi kööki jõudes oli Liis suutnud lõigata väga huvitava kujuga tükke.
Aga leppisime kokku, et ega seda katet sinna nii väga vaja ei olnudki...

Elagu!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Väiksele-Piiale meeldib.

lühike ja lööv.
mitte.
pikk ja närve sööv.
sitt (e).

krt.
peaksin luulekursuseid võtma.
ja järgmine riim on "õkva".
eelneva sõna tähenduse välja mõtlemine nõuab palju vaeva.
seega, head aega.

piiiia ütles ...

"Õkva" - võru murdes "otse"

Tervitades,
Suur-Piia

[kaija] ütles ...

oleks minu nimi ka piia, siis peaksin oma kasutajanimeks panema "piiiiia". aga see selleks... :P