25.10.06

Kauko Röyhka ehk Iga Reklaamtahvli Taga

Seoses Kosmikute uue video filmimisele sattumisega avastasin enda jaoks uuesti Kosmikud, ostsin oma esimese audioplaadi viie aasta jooksul(jah, ma olen jube piraat), kuulan seda juba umbes 40ndat korda ja olen endaga väga rahul. See kõik oli pealkirja selgitamiseks. Tegelikult tahtsin rääkida hoopis alumisest naabritädist, kes töötab muuhulgas ka kohalikus keldripoes, mida me Siiriga vähemalt korra päevas külastame. Kui Erwin veel siin elas, meeldis tädile alati leti taga kurta, et "teie sabaka vsjo vremja uuauauauuauuu". Jah, Erwin on ilge memmekas. Kui Piia ja Erwin välja kolisid, tuli tädi kolimise ajal oma korteriukse peale ja räuskas, et me peame vähemalt nelja koera. Õigluse huvides olgu mainitud, et tädi ei olnud seda rääkides kõige kainem. Kuna see kõik oli igiammu, siis huvitab nt Piiat kindlasti, miks ma selle teema juurde tagasi tulin. Aga sellepärast, et kui ma eile õhtul poodi külastasin, tuli tädi jälle oma lemmiklausega välja. Kuna tema eestikeele oskus piirdub sõnadega "piim" ja "sai", ei osanud ma talle ka selgeks teha, et meil pole juba kuu aega koera. Aga politsei lubas meile küll kutsuda. Eks me siis oota. Tekib küsimus, kas ta kunagi üldse kuulis Erwinit või on tal juba viimased kolm aastat luulud olnud? Kahju on. Eriti, kuna asi ei saa paraneda, sest meile ehitatakse nurga taha Selver, tädi jääb ilmselt töötuks, sest pood läheb pankrotti. Äkki soovitaks tal rahustuseks lemmiklooma võtta? Kuna tädi ennast pole võimalik olnud pildile püüda, avaldan pildi tema mehest/pojast(kelle olemasolust ma ka eile teada sain):
Poeg(Siiri hinnangul) siis parempoolne ja samuti vaimselt ebastabiilne. Ka alkoholilembene, mida talle küll pahaks ei saa panna, kui arvestada, kes ta korterinaabriks on.

2 kommentaari:

piiiia ütles ...

Oi see on mu lemmiktädi! Kui ta viimati (ja ma loodan, et viimast) korda mu peale karjus, siis ta ütles et peale nelja koera käivad meil IGAL ÕHTUL kahtlased mehed ja naised külas ja tümps on kogu aeg põhjas. Ja tal käib poeg koolis ja kudias nii saab ikka.... Polizia...Na Vanemuise uulitsa!!!

Anonüümne ütles ...

mees/poeg? judina ajab peale