11.11.06

Lihtsalt rõve

Pean vajalikuks mainida, et mul on tekkinud raskekujuline tööallergia. Ja ei - see ei ole metafoor. Eile kella viie ajal hakkasin üle kere sügelema ja päeva lõpuks nägin(Siiri sõnul) välja, nagu "midagi Starwarsist". Ma loodan südamest, et ta ei mõelnud Yodat. Peeglisse ma ilmselgelt vaadata ei tihanud, aga kolleegide näost oli näha mõningast tülgastust. Kuna ma sügelesin räigelt üle kere, oli ka suhtlemine teiste inimolenditega mõneti raskendatud. Täna hommikul oli kõik justnagu ok(vaatasin peeglisse), aga tööle jõudes märkasin, et ilge lööve oli mu otsaesiselt mu ninale koondunud. Ei olnud veetlev. Miks just tööallergia? Kodus paistab see taanduvat... Minu õnneks, teie kahjuks, ei murdunud ma tungivate palvete peale minust pilti teha. Aga et päris ilmetuks ei jääks, siis väike portree eelmisest kevadest:
Nagu aimata võib, peitub antud ülesvõtte taga üks liiga pikk lugu. Ehk mõni teine kord.

3 kommentaari:

piiiia ütles ...

oh mu väike kärna-ärni

nadja ütles ...

harilik quasimodo allergia

piiiia ütles ...

alergicus quasimodos communalis