11.3.09

Teade muutunud liikluskorraldusest

Tartu ARK büroo soovitab alates tänasest linnaliikluses eriti tähelepanelik olla seoses eriti algaja autojuhi lisandumisega Tartu tänavatele.

Seljataga on eriti eksamitihedad kolm päeva:

Esmaspäev: Autokooli sõidueksam
Kõht ei läinud lahti enne kui pühapäeva õhtul. Minuga koos tegi eksamit üks veel rohkem närvis maki-silme tütarlaps, kes kahvatu jume järgi otsustades oli juba neljapäevast alates potil istunud.
Ropendamise account: 3

Kolmapäeva hommik: ARKi teooriaeksam
Veidi närveerimist tuleb alati kasuks, aga paanikaks polnud põhjust. Seedimine normis. ARKi büroos selgus, et sõidueksamit saan sooritada samal päeval 13.45... Väike paanikahoog, aga see kadus kiirelt, kui ma sain teada, et kohe peab tegema ka juhilubade pildi. See ei saanud just eriti meelas - Kuukiirte Kauneim Neiu vol2. Esiteks oli näos mitte just hoolikalt eemaldatud eelmise õhtune meik. Teiseks selgus, et mu tukk on liiga pikk ja varjab silmi, niiet nad sundisid mul selle külje peale lakkuma. Kui lähima 10 aasta jooksul politsei mind kinni peab ja lube näha tahab, siis ainult nende omal vastutusel. Tõsiselt.
Ropendamise account: 77 (kuulis ainult plekknaine, kes elab ARKi pildistamise putkas)

Kolmapäeva pärastlõuna: ARKi sõideksam
4 tunniga suudab inimene endale väga viisaka närveerimise astme tekitada. Õnneks päris küpsise püksi tulemiseni ei jõudnud, selleks oli aega siiski liiga vähe. Põlv värises muidugi esinduslikult ja auto suretasin ka mitut-setut korda välja. Elmo, mu eksaminaator, läks ainult ühe korra mu peale närvi ja põhjendatult. Mul tekkis väike arusaamatus suunatulehoovaga. Variandid olid "suunatuli sees paremale" ja "suunatuli sees vasakule" - vahepealset varianti ei olnud. Niiet pilgutasin ühele ja teisele poole, aga suunda välja ei saanud. Taga sõitvatel autojuhtidel oli juhe kindlalt koos.
Vandumise account: 5 (ropendada ei julgenud, vandusin sosinal, eksam salvestati videole, loodetavasti helita)


Kallid inimesed - mul on load!

Siiralt,
Teie litsenseeritud autojuht
Piia

14 kommentaari:

Maria ütles ...

Mu teada viimati küll sellel fotoputkal helikindel uks ei olnud.. Niiet võib arvata, et pool ootesaali kuulis su ropendamise seitsmekümne seitsmendat levelit :P

Anonüümne ütles ...

A samas - mida hullu Sa litsenseeritud autumobiilijuhina ikka teha saad. Kraavi oled ju juba sõitnud, selle koha peal on ristike ju olemas :D

-jail.ee-

piiiia ütles ...

kes vana asja meelde tuletab, sellel on hea mälu. mul on ka õnneks hea mälu ja see kraavisõit niipea ei unune. ristike on kirjas ja eredalt meeles. ma luban.

Pai ütles ...

Mul oli selle foto tegemisega umbes sama lugu - midagi head sellest välja ei tulnud. Kõik mu sõbrad nimetavad seda fotot mitte minu sünninime pidi, vaid Katrin Kiviseks. Teadagi miks.

nadja ütles ...

karin blogib ka. say what??

aga lubade koha pealt - palju õnne ja edu meile kõigile. läheb vaja.

Erge Sonn ütles ...

Ma tegin pildiputkas kaks raundi. Teise raundi piltidega jäin rahule ja sealt ka meelepärase valisin ;)

Ja tere tulemast (maan)teedele!

Erge

Anonüümne ütles ...

maki-silme tüdruk? Mis see maakeeli tähendab?

Mir

piiiia ütles ...

Heh. Vot see on see loom. Midrismi vapiloom pealegi. http://www.youtube.com/watch?v=AZfo9VV22BU&eurl=http://shutupsherlock.blogspot.com/

Pai ütles ...

see, et seal putkas on võimalik ka teine ring teha, peaks suurte punaste tähtedega seina peal kirjas olema.

ja nadjale: üks talvine õhtupoolik otsustasin tõesti fotoblogi pidama hakata. aga kuna 3 kuu vältel postitus sinna ainult 1 pilt (justnimelt pilt, mitte foto), siis olin sunnitud ka paar rida kirjutama.

ja piiale: täna mind rokikast koju viid?

nadja ütles ...

be careful what you wish for....:D

laura ütles ...

juhuu!

Jane ütles ...

Õnnitlused! Millal külla sõidad? :)

Anonüümne ütles ...

Jei.
Palju õnne, naine!
Millal sa oma punase auto saad?
Siiri

Anonüümne ütles ...

Taname huvitavat teavet