14.4.08

Silveeer! Kus ON minu vasak silm?

Alustuseks mõned teaduslikud faktid:
1. Kui pillad kahvli maha, ilmub su ukse taha kutsumata naisterahvas.
2. Noa põrandale kukutamise korral on oodata meesterahvast,
3. Lusika puhul ei ole loomulikult mingit kahtlust - külla tulevad homunkulused(tervitustega Ivan Oravale - hoia lippu kõrgel!).

Osava ja intelligentse tüdrukuna andsin minagi oma panuse teaduse jätkuvasse arengusse ja laamendasin veidi. Ehk siis pillasin viimase õlle maha. Oodatud vihaste sõprade asemel tuli aga külla Silmapõletik. Salaja ja öösel.
Olen aus - Silmapõletikul on vastupidiselt avalikule arvamusele ka positiivseid kõrvalmõjusid.

Näiteks avas see mu silmad pani see mind päevavalgust hindama, kuna hetkel jõlgun ma pimeduse saabudes kapuuts peas mööda Karlovat ja valin hoolikalt toidupoode, kus keegi mind teenindada julgeks. Aga nali naljaks, kaka kaljaks - siinkohal on mõned ettevalmistavad juhtnöörid teistele minusugustele looduse vingerpussidele, kes pudelist kinni ei oska hoida:

*Tööle minek põhjustab ainult hulgaliselt intriige, kuna Su ülemus arvab, et sa lasid süüdimatult keset tööpäeva korduvalt silma looja, nii et targem on koju jääda.
*Tõenäoliselt on Eesti majanduse järjekordne jahtumine Sinu süü, kuna kliendid ei piirdu sinu juurest põgenemisega, vaid lahkuvad linnast - lepi sellega.
*Õpi hindama enda senist hunnitut ilu ja hingematvalt kaunist peegelpilti - koledate inimeste elu on raskem, kui Sa seni arvasid.
*Ära enam kunagi võta iseenesest mõistetavalt seda, et hommikul silmi avades mõlemad silmad seda ka tõepoolest teevad.
*On õige aeg kindlaks teha, kes on sinu tõelised sõbrad - sunni tuttavaid endaga tõtt vahtima. Samal ajal tee ise oma konditsiooni üle nalja. NB! Ära unusta vihastada, kui vastane seepeale naerda julgeb.


Loodan, et olin abiks.

Siiralt Teie,

Silmavärdjas



7 kommentaari:

Birks ütles ...

Ma loodan, et silm on juba avanenud ja nõelaga ikka kallale ei minda.

Poku ütles ...

Pühapäeval polnud Sul küll midagi häda:) Printeritint oli teie juures otsas, muud kurja ei pannud tähele

nadja ütles ...

jah. laupäevaga tipnes mu kohutav kogemus. pühapäeval juba leebus veidi. tegelikult ma omandasin siis juba ande oma teist silma sama väiksena hoida, nii et inimesed aru ei saaks.

Anonüümne ütles ...

haha. etteNÄGElikult tehtud pilt :D

nadja ütles ...

jap

Anonüümne ütles ...

ja kuidas seda jura ravida (küsin eeldusel, et austatud blogija on mingisuguse ravivõimaluse leidnud)? arsti juurde ei julge ise minna, enne tasub vist nöör kaela panna. aga jah, üks silm kinni ja välja ei julge minna:/

Kapionanist

nadja ütles ...

mina ootasin. läks üle.