14.1.07

Postitus Eesti Postist

Nii nagu Liis enam Edelaraudteed ei usalda, olen mina sügavalt pettunud Eesti Postis.

Kätrin saatis mulle kolmapäeval Kehrast postipaki. Pühapäeva hommikuse seisuga ei ole minuni teavituskirja jõudnud. Eile õhtul selgus, et pakis on ühtlasi ka näiteks hakkliha. Arvata on, et paar päeva veel ja iga postitöötaja isiklik huvi on sellest pakist seal lahti saada.. Oh seda vahvat raipehaisu.


Post teibasse!


Pilt Kätrinist (photo by L.S.)


Edit -> Täna saabus teade Eesti Postist. Nad lubasid mu pakki veel 15 päeva seal hoida...

Edit vol 2 ->
Sain paki kätte. See sisaldas:
1 pakk hakkliha,
1,25 l coca-cola,
1 kastmesegu,
1 pakk riisi,
2 saiakest,
1 pakk suitsu,
1l apelsinimahla.

Hakkliha nägi kaugelt päris söödav välja. Lükkasin külmikusse ja ilmselt täna öösel praen ära. Veel ei haisenud. Lasen erwinil maitsta . kui tema sööb, siis sobib ilmselt mulle ka.
Ilmselt olen ma eelmises elus siiki midagi head teinud, et mul nii vahvad sõbrad on!

8 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kätrin on hullult pandav piff, a tegelt ma vihkan ka eesti posti. Ja kui ma kunagi kaineks saan, siis vihkan ilmselt rohkem.
Teid vihkan ka, sest fakk off, kell on pool üksteist, ma olen juba pikemat aega tööl olnud ja mitte midagi ei mäleta, mis ma teinud olen....
Palun aidake!

nadja ütles ...

Kuule Toša - jäta roppused ja klaasid koju, kui Kätrinit panema lähed. Sõbralik nõuanne.

Anonüümne ütles ...

See oli rohkem nagu hinnanguna mõeldud. Et pandavuse skaalas on ta seal ülevalpoolnoh. Sellega ei tahtnud ma oma kavatsusi väljendada.

Ja väljaspool oma kodu ma ei ropenda, ei vägivallatse, käin viigipükstega ja lasen jalakäijad üle tee alati.

nadja ütles ...

Sinu saatuse ja tuleviku pärast muretsemise kivi langes meie südameilt.

Anonüümne ütles ...

oh teid aroonikuid...

tikker ütles ...

piia, ma loodan, et sa hoiad oma innukaid fänne kursis eesti posti saaga lõpuga - mina tahaks küll teada, mis sai hakklihast, raipehaisust jms!

piiiia ütles ...

Fännid ametlikult kursis hoitud

nadja ütles ...

See, et sul head sõbrad on, ei tähenda siiski, et sa järgmises elus kivi ei oleks. Karmavõlg on karm asi, küsi Toša käest kui ei usu. Ja ma tahan ka hakkliha. Nälg on.