Kui neiu A'l on Opel-tüüpi sõiduato ja nad otsustavad neiu B'ga Tallinnasse sõita, siis tuleks olukorra ohtlikust hinnata valemi järgi: Naised Roolis x Lagunev Auto/ Tartu-Tallinn maantee = Halb! Selle loogika järgi on välja arvutatud, et see idee on ilmselgalt paha ja normaalselt mõtlev inimene hindaks riski liiga suureks ja jääks koju või läheks rongiga.
Aga mis hetkest muutub risk nii suureks, et see on kategooriale "Kuradima Hea Plaan" juba ringiga sappa jõudnud?
Ilmselt siis kui..
...Opel tüüpi sõiduato ei käivitu ja neiu B lükkab selle koos neiu A'ga roolis Riiamäe bensiinijaama, kus selgub, et kütus ei olnudki otsas ja hoopis mingi muu süüte või sarnane asi ei töötanud.
...Kui pärast seda teekonda auto ootamatult käivitub kapoti kaane avamise peale.
...Kui käsipidur ei tööta üldse ja tavaliste piduritega tuleb enne pidurdamist hellalt rääkida ja seisma jäämise koht varakult kokku leppida.
...Kui roolivõim on olemas, aga roolivõimu rihm on pakiruumis.
...Kui tagumisel istmel istujal on marsruudil Tartu-Tallinn pidev ja põhjalik surinateraapia vibreeriva istme tõttu.
...Kui tühikäigul on pöörded nii madalad, et auto sureb välja.
...Kui auto katkiseid juppe ja jubinaid on nii palju, et nende üle arutamiseks kulub terve 2 tundi kestev sõit ja mehhaanikavõõras inimene teab Kose ristiks sõnu nagu parempoolne stabilisaatorivarda ots, sarniirid, süütelukk ja kaugtulede lüliti kriuks.
10.9.07
Sissejuhatus riskianalüüsi ja mehhaanikasse
kirjutas piiiia kell 20:18
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
2 kommentaari:
mul näiteks on kahju neist rumalukestest, rong oleks ikka ilmselgelt parem mõte olnud.
ja mina juba tahtsin vinguma hakata, et keegi ei huia kommentaaride all enam. änks.
Postita kommentaar