24.4.07

Metodos abreviados ehk no comprendo

Meie Euroopa turnee on kestnud nyydseks veidi yle n2dala ja paslik oleks teha m6ningaid vahekokkuv6tteid.
Asjad, mis me oleme reisi jooksul 2ra kaotanud:

*Siiri myts (Riia buss)
*Riia linnakaart 2 tk (Riia)
*Pakk Kerli sigarette (Riia kanalisatsioon)
*Reisip2evik (Frankfurt Hahn?)
*Portugali reisijuht (Porto)
*Liisu rahakott (Lissabon) - leidis tee tagasi!
*P6hjamaine jume ja 2 kihti nahka (Lissabon)
*Lilla tulemasin - tuleb ja l2heb, kuidas heaks arvab
*Mojo (Lissabon)
*Pool maksa ja enesev22rikus (Portugal)

L6petuseks Piia ja palm!

Piia&Liis Sevillas

4 kommentaari:

[kaija] ütles ...

too mulle ka palun üks palm. aitähh!

piiiia ütles ...

olgu. taskus. looda ainult, et ma 2ra ei kaota!

Anonüümne ütles ...

teel kunstpäikese alla, leidsin mina oma postkastist tükikese päris päikest lõunamaalt. te tegite mu päeva, suurest õnnest kippus pisar silmanurka :D ja kui koju tulete, siis tõlkige mulle postkaardi peal olev tekst ka ära ;)

Anonüümne ütles ...

Ma loodan, et te mulle iga õhtu sõnumeid ei ole saatnud...muidu võite oma kadunud asjade nimekirja paari sõnumiga täiendada.
Täna näiteks avastasin kaks teie sõnumit oma telefonist mida ma lugenud ei olnud...huvitav mitu ma ära olen kustutanud...