5.10.07

Igal asjal olgu oma koht!

Elu-olu ümberhindamisest jõuab sujuvalt elu-olu ümberorganiseerimiseni.
Igal asjal olgu oma kindel koht. Et ära ei kaoks, et teaks kust võtta ja et ei oleks mingit korralagedust. Näiteks paigutasin eile oma pangakaardi pangaautomaati ja jätsingi sinna. Hea teada, et on kindlas kohas. Alustada tuleb väikeste asjadega.
Järgmisena oleks ehk mõtekas hakkata kodu ümber tõstma. Ave tõstaks välja, voodi sätiks keset tuba, korstnajalas haigutava augu topiks kinni, piima paneks külmkappi, kohvi kallaks kurku ja musti nõusid hoiaks dušinurgas leos. Mu köögi kraanikauss ei pea endiselt vett ja meenutades lihtsat füüsikat, siis sõela väga midagi likku ei pane. (Ja leos peavad mu nõud olema - ma proovisin eile süüa teha) Lisaks olen üsna kindel, et hea feng shui näeb ette, et vetsupott ei kõigu ja äravoolu toru on ka sanitaarselt kinnitatud. Samas ma võin üritada vannitoa põrandal murulauku kasvatama hakata - hästi väetatud pinnas.
Kui nüüd lausa puhta hulluks minna, siis võiks põranda ära pesta ja Erwini kiilaks ajada.

Feng Shui juurde tagasi tulles meenub üks tarkade õpetussõnade raamat "Feng Shit", mis tuleb nüüd kiiremas korras üles otsida ja halb karma mu kodust välja ajada.


Vanade võlgade likvideerimise mõttes panen Bingust pildi ka üles. Emme juba teab, niiet enam ei ole mõtet ettevaatlik olla.

Lubage tutvustada, mu uusim lemmikloom:


Teie Martha "Wong Ho" Stewart

Kommentaare ei ole: