10.2.07

Kriminaalne remondieri

Hoolimata sellest, et ma olen väga hoolas, täpne ja asjalik inimene, õnnestus mul ära kaotada puukuuri võti.

Asjaliku inimesena haarasin toast peitel-kruvikeeraja (mille ma muide operatsiooni käigus KA ära kaotasin) ja murdsin luku lahti. Õigemini lukk jäi kuuri seina külge, aga üks teine julla andis järele. Hetkel tundus nagu probleem lahendatud - uks lahti -> puud käes -> soe toas... Aga siis hakaks süda kripeldama. Pähe tulid igasugused mõtted. Mis siis kui homme on ka külm? Mis siis kui homme on ka külm ja puud kuurist ära virutatud? Mis siis kui puud kuurist ära virutatud ja terve järgmine nädal on külm? Või kuu? Või veel kauem? Ilmataati kätte ei saanud ja küsimused jäidki vastuseta.

Siis tuli jällegi meelde, et ma olen ju osav ja asjalik inimene.

Plaan on järgmine:
1. Leidsin sahtlist täiesti töökorras tabaluku KOOS võtmetega, mida varemalt oli kasutatud rattalukuna.
2. Erwinil tuleb ilmselt järjekordselt loovutada mõni oma väga kuul ja hip-hop kaelakett.
3. Peitel-kruvikeeraja on kadunud, aga õnnestus leida üks veidi pisem ristpeaga kruvikeeraja ja mälu järgi peaks mul kruve ka olema.
4. Astun kohe pilkasesse pimedusse ja asun kuurile uut lukku ehitama.

Kogu loo moraal - meil naabrivalve ei tööta, sest sireene pole kuulda ja keegi ei hooli, kas kuuriuksi avatakse võtme või kangiga. Kahju.

Edit:

Sitemgi meistrimees häbeneks silmad peast välja kui seda junni näeks, mis ma praegu oma kuuri ukse ette monteerisin....

2 kommentaari:

nadja ütles ...

pean vajalikuks inimesi teavitada - piia leidis hommikul kuurivõtme üles...

Anonüümne ütles ...

einoh PALJU õnne, kuldkäsi.

kogemuse said vähemasti juurde